Monday, February 14, 2011

tQ sAhABat

1st aku nak ucapkan jutaan terima kasih buat sahabatku..nurdalila zahed sebab temankan aku ke interview hari tu..sayunk kamu!!!..tapi bukan setakat kena temankan aku, tapi dengan ella sekali kena interview..hu3..perjalanan kami dari putrajaya sentral-kl central -monorail raja chulan..senang je..ella sanggup cancelkan untuk ke rumah saudara dia sebab nak temankan aku..ha nilah baru sahabat sejati kan??tak tingglkan sahabat dalam kesusahan atau diwaktu aku memerlukan seseorang yang bergelar "sahabat", ella ada di sisi..luv u ella..muahzzzzzzzzzzzz....lepas interview kami ke low yuk & sogo ..beli barang2 alan kirim..kalau pandai cari, dapat la barang yang murah..aku suka beli barang elektronik ni kat sri komputer kat tingkat 2..memang berbaloi lak jugak..harga memang dah murah..so tak boleh nak tawar2 k..

esok cuti, nak p cari hadiah abg..heheh..cian abg..dah lama bday dia...sebenarnya aku dah tempah 1 hadiah ni..tapi lambat sangat la nak dapat..so aku beli yang lain lah esok..hu3..k tata..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...