Wednesday, February 23, 2011

mengarut betul

untuk mengelakkan dari selipar jepun di kebas penyamun bagdad..hu3..korang rase sliper ni yang mahal ke mangga ni yang mahal??


tak sanggup nak kacau budak comel ni tido..syukkkkkk..baca diam2..


adegan yang menyayat hati untuk kaum kerabat kucing tengok.,.innalillah...kasut korang la tu..

nate anjing2 ni r ambak aku marin..jaga puak mu.....


tolong bang..bukan saya yang rogol kucing abg..


oh jadi kau lah yang punya angkara???
oh aku redha ditembak..sob3..


lukis gambar aku ensem2 la..ni hudoh macam kau buat ape!!!potong tangan kang.

berat la nate ni..mu makan gapo gak??weh cepat la kalau nak skodeng pom..
psttt diam r..alamak minah ni berak cair lak..bau dia power gler..
blah wei blah


gambar ni ada kaitannya dengan gambar sebelumnya..sekian..


Dr.GG: ish3..parah sakit u ni..ada kuman babi lagi..kena operate ni..
pesakit: maiklah2..holonglah i..i hanji hak mahang habi hagi..(baiklah2..tolonglah i.i janji tak makan babi lagi)

mak cik ni stress..macho r..


sebenarnya aku yang stress..tak tahu topik apa nak wat kat blog hari ni..hu3..

chow!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...