Friday, February 11, 2011

esok interview kat standard chartered

ermm macamana ni??nak pergi ke tak nak???tadi recruit express dari menara standard chartered ada telefon untuk interview kerja pukul 10 am, interview ni lebih kepada banking dia kata tapi untuk swasta dan awam pun ada....aku kena bawa result ori dan copy & resume sekali....tapi aku tak tahu nak ke sana..& tak ada sape nak temankan pun..ella nak balik rumah saudara dia..k.linda nak pergi shah alam..k.nor lak mengandung..maybe tak larat nak pergi..abg lak kerja esk..ermmmmmmmmmm..sedih nyerrrrrrrr....rugi kalau tak pergi..lagi pun abah cakap aku kena kerja dulu baru boleh tunang dan kawin..yelah aku faham..lagipun mesti lebih meriah kalau kenduri aku disambut dengan meriah..kan dah kerja..mestilah ada duit..kalau tak kerja macamana nak ada majlis yang meriah ni..lagipun aku anak bongsu..kenalah sambut meriah sikit kan..??ermmmmmm..lagipun akak yang telefon tadi dah tanya aku..bila habis praktikal ni..aku cakap bulan 3..dia cakap takpe je..tak macam bank2 lain yang telefon termasuk bank negara..bila aku cakap tengah praktikal lagi, depa cakap takpelah apply lain kali..hu3..maybe depa nak pakai pekerja cepat kot..tapi yang penting sekarang ni..aku nak pergi ke tak nak eh?kat KL tu...jauhhhhhhhhhhhhhhhh...adakah aku akan pergi esk???erm sapalah yang baik hati nak temankan aku esok kan??ermmmmmmmmm

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...