Thursday, February 10, 2011

pEmInATKu 2 & PiC cUti RaYA cINa


sekadar gambar permulaan..he3..pic kenangan masa hari merdeka kat UKM..

inilah peminat aku yang pertama..he3..tapi aku tolak cintanya sebab aku lebih mencintai my yayang..he3..sori abg shamsul..aku sudah berpunya..ahaks

dengan sabrina salibi, shamsul dan pera..masa ni mereka nak promosikan "khurafat" & masa ni abg shamsul pegang tangan aku..ha3..caya tak? caya tak? tapi sekali dengan tipu r..warh3

dikepit oleh peminat setia =) shamsul yusof dan sepupunya sabrina ali..

bersama pelakon "crayon" dan bodyguard aku..heh2,,ella, soly,nor & pera..

julia zigler & ketinggiannya melepasi ketinggian aku yang merupakan artis pujaannya..ish lawan tokey betul la..kok ye pun tak payah lah cuba memendekkan diri beliau..he3

aku sedang ditemu ramah mengenai formula keayuan aku..he3..dan lepas tu peminat aku ni merayu supaya aku menjadi model produk kecantikan beliau....no thanks..i tak berminat ok!..warh3
soly yang dipanggil oleh ana rafali untuk membuat ketuk ketampi kerana beliau telah melepaskan kentut di dalam konsert ana rafali menyebabkan peminat fanatik ana rafali iaitu ella yang koma 3 hari ..ikuti temubual eklusif di blog soly..he3


kenangan bersama pera

yuna datang untuk menyerikan lagi sambutan merdeka dan konvokesyen di UKM

kak ainsyah pun datang..best sangat suara dia..

oh abe aidil..bakpo mu nikoh dengan kak raudah..sob3..

ha ni pulak pn.muazlinda..sangat sporting..kami jadi pom2 gurl semalam..

di gelanggang futsal belakang bangunan kastam putrajaya berlatarbelakangkan pihak lawan kami..he3
dari kiri pn.jue yang nampak muda, cik.dayah yang pandai dan pn.muazlinda yang peramah & aku

kiri pn.kamiza yang sempoi, aku yang cute (poyo je), kak ya yang baik, kak syikin yang tak sombong & cik dayah..

aku yang sakit mata dan ella yang comel

like this pic..gong xi fa cai..

haziq lepas kena cukur..botak sudah...hu3..inilah antara kerja aku kat kampung sepanjang cuti hari tu..tidurkan anak buahku..hu3..

ni antara yang penduduk kampung yang sempat aku ambil..masa ni ramai lagi dok kat luar rumah..

haziq sebelum botak..sebenarnya baju ni aku beli kat arif masa kecik dulu..he3..sekarang haziq lak pakai..he3..bagus2..jimat duit sue..

dialog arif dan qaseh..he3..
qaseh: abang, sayang nak berak ni..stop la bawa mator ni kejap..aduiiii tension nyerrrrr..
arif: adui tension betul abang dengan sayang ni..tiap kali nak pergi jalan je macam2 nak buang..hish..macam kak ella pulak..

jom jalan2 dengan motor baru i..he3..arif muka gatai

ha ni pulak "abe" yang merupakan abang kepada "adeq",
profil:beliau dilahirkan terlebih dahulu daripada "kakak" dan "adeq"..tapi kakak dah mati..sob3.dan suka berjalan kat luar rumah mencari kekasih dan saling bertukar kekasih @ pasangan .suka bergaduh dengan "adeq", sangat manje dengan aku

ni "adeq"..
profil:suka terperap kat umah (penakut kot)..takut kucing jantan lain belasah dia, makan banyak..badan lebih gemuk dari "abe", salu kena buli dengan "abe", suka tidur atas iron board, manje dengan abah..tengoklah tu..abah buat dia tido macam tu pun dia diam je..walaupun tidak mempunyai kekasih (aku agak je), beliau tidak pernah mengamalkan hubungan songsang..ha3..sekian..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...