Monday, February 28, 2011

GaMbAR peNgaNtIn bAru..


Ha ni nak share pic pengantin baru ni..semua gambar ni aku yang amik taw..jurugambar tak bertauliah..hu3..walaupun tak seberapa..tapi boleh la kan..kalau nak tempah aku..leh je..tak mahal pom..semua duit hantaran kena bagi kat aku..stuju?? ..warh3..& jangan lupa bunga telor sekali taw..ape2 pom hope along enjoy dengan life baru dia ni sebagai wife orang..





















ok tu je pic yang pengantin yang aku dah tapis guna penapis santan..tak boleh tengok semua nanti majalah2 pengantin ciplak buat cover majalah lak..warh3..pasan..ntahpape kan??kat bawah ni pulak pic aku bagi hadiah bunga kat ella (saje2 nak bagi..hu3) dan hadiah dari anak buah aku sempena birthday aku hari tu..& istimewa dari abg..he3

comel kan pic ni??
fren 4-eva

Kata2 dari salia untuk sue..tq syg..
Walaupun hanya buku biasa yang dihias dan dilukis ringkas..aku sangat menghargainya..

Ni pulak dari anis..keropok corntoz yang berharga 30 sen dan sebuah lukisan ikan comel..
Dan kata2nya berbunyi begini (baca kat bawah 2)....he3..comel kan??

Dan kotak apakah ini?? jeng3..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...