Thursday, February 17, 2011

aNak BuAh KaWin..Aku BiLa LaK?? & PiC BeDeRat



Selamat pengantin baru kepada anak buah aku yang nak kawin hari ni..dengan pesanan semoga berbahagia ke akhir hayat..dan bersiap sedialah malam ni..warh3..bestnya kawin..ada ikatan yang sah..siyes aku jeles taw..aku pun nak kawin gak..uwaaaaaaa..akak aku cakap kalau aku balik kawin anak dia ni..nati aku kawin, dia la orang pertama yang akan balik nanti..yeke??sama2 kita tengok je le..hu3...hari ni aku baru apply cuti..tiket pun tak beli lagi..walaupun poket tak berapa nak tebal..tapi aku rasa nak je balik..tengok depa kawin..yelah..kawin ni kan majlis besar..mesti sedih kalau saudara tak balik kan??so aku nak balik..ermmmmmm.bos nak bagi ke aku cuti??padahal baru lepas cuti..aduiii..kalau dapat pun..tiket bus ada ke tak eh??adakah aku dapat balik?? hope so..

lam mc D kat sogo..pinky gurlz

ops k.linda tak sempat senyum..sory..amboi k.nor senyum sampai ke telinga...ske ngat makan beger


barisan pelakon sampingan dan utama..


adiah bday ku..tQ ella cayunk..takut aku nak makan bila mis faung hantar dan ada kad dari secret admire..hu3..bila nak bagi secret recipe lak??warh3


senjata yang di gunakan oleh jenayah dalam karnival wow kat presint 2 putrajaya


kalau adik2,kakok2, abe2, pokcik2,mokcik2 dan seumpama dengannya terjumpa besi buruk yang berbentuk macam ni..ni bukan besi main2..ni bom tau..bukan bom kentut..tapi bom betul2..kalau kena..innalillah..so cepat2 tepon polis taw..jangan wat main lak..bahaya..


aku


ensem boy



my Yayang


pengacara tv1..dan mokcik mana ntah yang kena temuramah ni..yang pasti dia bukan amah (pembantu rumah)..hu3


upin: ipin semalam mu berok dale seluar deh??
ipin: op oloh..bakpo mu royak kuat nyoh??dengar ko ore malu ambo..ish


lihatlah kekuatan i..bau ketiak pun boleh tahan ni..


ewa bule ewa bule..ewah3


amik gambo ket..


cincin kami sama..jangan jeles ye..mana satu tangan aku??tentulah yang comei kat bawah tu..tangan ella kuruh jah..ada urat dawai tulang besi lagi..

hadiah bday abg..external hard disk buffalo..hepi bday bang..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...