Wednesday, April 11, 2012

Ho ho HO BaLiK kAmPuNg..

Sekarang aku kat kampung..seminggu je..saje je balik..dok kat KL bukan kerja pun..hu3..kelmarin aku, abang fatah & abah aku bawa ma ke Hospital KB..tapi sebelum tu aku telefon dr.aifa dl..leh tak nak bawa maa sebab tarikh temujanji dah lepas..bulan februari lepas tapi takda sapa bawa ma..so dah balik kampung ni aku bawa la..sekarang dr.aifa bercuti..nak exam katanya..so aku wish gud luck kat dia..yang tak tahan nye sempat lagi tanya aku dah kerja ke belum..hu3..malu lak nak jawab..ah bagitahu jelah..i'm jobless..hu3..aku telefon lak pejabat tanya pasal kelewatan tarikh tu,nasib baik die bagi datang..so teruskan perjalanan ke sana..bila doktor check..doc cakap polit (isi lebih) kat dalam telinga maa dah takde..syukur la..cuma sekarang maa cakap sakit badan je..tapi dah sihat la dari dulu..dulu dok terbaring je..sekarang bukan main lagi ronda kampung..dah macam jkk lak..hu3..setiap hari rabu dengar ceramah agama kat surau..ase gembira lak tengok maa dah sihat macam dulu..hari khamis ni nak bawa maa ke klinik kesihatan pasir mas plak..dah lama tak check kencing manis & darah tinggi maa..ubat pom dah habis..sempat la amik ubat untuk beberapa bulan..sekian..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...