Tuesday, April 3, 2012

Aku Dapat Anak Kembar???

wah best nyerrrrrrrrrrr..tapi itu hanya mimpi indah..hu3..semalam aku mimpi dapat anak kembar taw..rase hepi sangat bangun pagi tu...he3..tapi tak sempat tahu anak tu boy ke gurl sebab dua2 dah bungkus dengan kain lampin...takpelah janji kembar..aku nak sangat anak kembar..tak tahu kenape..mungkin nampak comel ada anak yang wajah sama..eeeeee comel!!!!!!..tapi kalau kembar tak seiras pom xpe..janji kembar..mintak2 la dapat anak kembar..sekali pom takpe..hu3..mintak2 rezeki murah & dapat anak kembar yang sihat, comel, putih, sempurna..& yang paling penting dapat anak yang soleh or solehah..nanti aku mati..ada la anak yang mendoakan aku..buat masa sekarang tak kisah la dapat anak solo ke kembar ke...semua tu rezeki..aku & abg terima seadanya..

yang kat atas tu..mimpi aku....sekarang aku nak criter yang anak buah aku lak yang mimpi..ainsyah..pada malam dan hari yang sama..kami mimpi serentak..he3..apakah makne nyer???jeng3...ok criter die lak macam ni..

mula2 ainsyah nampak anak2 aku ni tergedik2 depan die..my gurlz geleng2 kepale kat ainsyah..ainsyah tengok muka die.sorang mata biru sorang mata coklat..yang mata biru dudok depan ainsyah..yang mata coklat dudok dengan aku depan pintu sambil aku main internet...lepas tu ainsyah ingat, yang aku pernah impikan yang aku nak anak2 yang macam ni..kami pom borak2..

ainsyah: sue taknak ambik gambar die ke?? (dengan muka geram sebab tengok anak2 aku yg comel tu..he3)
aku: buat ape??
ainsyah: laaaa..letak kat internet la..KEMBAR tuuu..
aku: tak yah dah ada dah kat internet..semua yang sue nak dah dapat..idung mancung, bibir merah, bulu mate lentik, putih gebu..kembar lagi..lagi special..(baby gurlz)

aku pun tanya anak2 aku..kan???betul tak anak MAMA??? lepas tu anak aku pom senyum &  mengiyekan je apa yang aku cakap...pastu diorang pom menari2..& berlari ke arah ainsyah & peluk ainsyah erat2.... tamat.











MAMA???so panggilan kat aku nanti mama ke???abg lak???PAPA kot...he3...hari ni topik mesej kami sal dapat anak kembar la...abg bukan main seronok lagi dengar cerita mimpi aku tu...he3..sama2lah kami doa..korang pom doakan aku jugak taw..he3.aminnnnnn.....adiossssss....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...