Sunday, April 22, 2012

FACEBOOK OH FACEBOOK


RAJIN KEMASKINI

Tiap-tiap hari ada je status yang ditulis.Dah macam diari harian pun ada kadang-kadang.Orang macam ni selalunya peramah dan suka bersembang dengan kawan-kawan.

SUKA BERMADAH

Bahasanya berbunga-bunga dan penuh dengan makna tersirat sampaikan ikan tongsan je yang mampu faham apa yang dia tulis. orang yang macam ni selalunya mudah tersentap bila di ganggu dan punya jiwa yang sensitif.

GEMAR CUIT-MENCUIT

sekejap cuit sana, sekejap cuit sini. satu hari tak mencuit, tak lengkap kehidupannya maya dia. orang yang macam ni selalunya suka kan perhatian dan rasa gembira bila ada orang cuba ajak die bersembang.

STATUS MISTERI

statusnya penuh dengan teka-teki seperyi contoh: 'tak perlukan..' , 'aku suka..' ,biasanya sengaja di tulis tak lengkap supaya tak nak bagi orang lain faham. orang yang macam ni selalunya suka diam sambil skodeng status orang lain dan jarang bercakap dengan orang lain.

GAMBAR PROFIL PELIK

nama sikit punya jelita tapi gambar profil guna gambar pucuk paku atau pun penunu bunsen. ada pula yang letak gambar artis. orang yang macam ni selalunya rendah diri dan lebih senang kalau orang lain berbual dengan die tanpa mengenal muka die.

(sumber majalah APO?)

p/s: kepada pasangan kapel2.jangan dok ber hubby2 n ber baby2 sangat kat FB..loya lah..he3..yang dah kawen takpe..muahahaha..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...