Thursday, March 10, 2011

potpet2

Esok ada budget retriet lat cyberjaya..semua pegawai takde esok..hu3..nak pergi ke tak eh??kalau aku bagitahu Miss T----, dia nak bagi ikut ke tak eh?? tadi Cik Dayah ajak..tapi aku kena la bagitahu bos aku yang garang tu dulu..erm..macam tak pergi je kot..dah la start awal..7.30am-10pm..haiya..memang tertido kat situ la jawabnya..dah la kena pergi sendiri kat sana..mane la aku nak tahu tempatnya..takpe la...

Hari sabtu ni pulak k.fazilah ajak pergi belajar buat cheese kek kat msjid putra..free je..start 9am-12pm..macam best je..lagipun dah nak bergelar isteri ni memang bagus la belajar benda2 macam ni kan??warh3..pasan lak..

Sejak diet ni pulak..aku kena tahan makan je taw..mane aku tak stress..ella lak hari2 membebel taw..potpet2..bukan setakat pasal makan & bersenam je kena potpet2 tapi pasal pakai spek pom aku kena..hu3.yelah, aku kan rabun, kalau jumpa orang..memang aku tak senyum r tapi bukan sombong taw..ramai cakap aku sombong sebab tak balas depa senyum..sob3..ah laktak lah...oh ye, bila dia dah start membebel tu..aku mula la start tukar tajuk..nak bagi dia lupe..warh3...macam salu aku buat kat abg bila dia dah start tazkirah dia la..he3..



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...