Wednesday, March 30, 2011

majlis penyampaian sijil anugerah dekan

minggu lepas aku ke UKM untuk selesaikan report latihan industri dan ke majlis anugerah dekan..waa sonok gak..cian aku kan..ni 1st time aku dapat..da la dapat masa last sem..sob3..takpelah janji dapat walaupom sekali kan??syukur2.tapi kadang2 rasa tak layak lak dapat sebab aku rasa ilmu aku ni still kurang lagi..& tak matang..ermmmm...lepas ke majlis tu aku,ella,pera & soly g danau..besh gak brenang kat sana..lama dah tak g sana..lepas tu kami ke pasar tani kat putrajaya..ermm..agak boring..makanan da banyak habis..esok tu kami ke sogo & masjid india..saje jejalan teman pera..he3..kan da lama tak jumpa..indu kot..hu3.. terima kasih kepada pihak dekan kerana sudi menjemput patik..heheheh..

bergambar dengan dekan baru FEP..

terima kasih semua..hu3..oh terharunya kami..(kata pera sambil hidung kembang kempis beliau)..warh3

kerana kami agak pendek, so kami terpakse berada paling tepi..tapi siapakah paling tepi antara aku & pera??opsssssss...dop aci sebab pera pakai hill..




pakat tunjuk sijil..ceh koya molek..ha3..kali kalo jah..bukan sokmo..ko guano???

indu kat kasih lamo..he3..muahzzzzzz

teman terbaikku..bak kato pera..he3..terbaekkkkkkk...

ella yang indu pera..pera senyum senget sebelah..ella senyum napok gg..

posing comel..comel ke??ah layannnnnnnnnn jelah...

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...