Friday, March 4, 2011

jOm bLaJaR KrEaTiViTi & KrAFtAnGaN

Hai sumer,, memandangkan aku penat nak bercerita diari aku semalam..apa kata korang belajar kreativiti nak tak??ok hari ni aku saje je nak share projek2 yang kelas aku buat semester lepas..terima kasih juga kepada yang membantu secara langsung dan tak langsung sebab aku dapat result A- dalam subjek ni...hu3...syukur..subjek ni pilihan bebas..so geng aku..ella & pera pun join subjek ni dengan aku sebab kami nak enjoy & lari sikit dari major kami..ekonomi islam..kelas aku ni dari pelbagai fakulti..best la juga kenal2 orang lain selain dari fak kite sendiri ni kan..projek ni bermula dengan projek aku sendiri, ella, pera dan kawan2 yang lain..enjoy it!!!











































































































































































































































No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...