Tuesday, March 22, 2011

pantai merdeka, 2nang, taman roket, mof & pasar tani


ok le memandangkan hari ni last kat MOF..aku nak buat report je..lalu aku mencapai beg galasku yang berisi laktop pinjam kerana laktopku sudah ranap..huh..nak repair kena rm500..mane aku ada duit der..kau ader???lepas tu aku membuka zip beg tersebut..keluarkan laktop..keluarkan nota yang perlu di taip yang di ambil dari cik linda (muka macam ana rafali siot) lawa giler akak ni..okeh2 teruskan misi..lalu aku mencari wayer laktop untuk d sambung ke plaq..eh mane ni???aduiiiiiiii..rupe2nya aku tertinggal..haiya hampeh betul la aku hari ni..kenape la aku tak bawa pulak ni???..dah tu aku nak buat apa hari ni???lalu aku mencapai externalku yang berisi beratus2 cerita yang berjaya di download kat syok.org tu..lalu aku meng'upload' pic yang terbaru..hu3..memandangkan aku suke bergambar kan....hari ni last kat MOF, so aku nak ambik pic dengan orang2 yang berkenaan je, yang best2..nak buat kenangan..malam ni baru masukkan..ape2 pom tengok je pic yang ni dulu..layannnnnnnnnnn........





pic ni kat pantai merdeka, kedah..& melalui pantai ni gak, kte leh pergi tanjung dawai dengan naik bot je..tambang rm2 je kot..

ni bakal adik ipaq aku..nama dia nana..belum berpunya..he3
yang kecik tu plak..nama dia Eiei..kat blakang kami tulah bot untuk ke tanjung dawai..

masa kami pergi ni tak bawa baju mandi pom..sob3..rugi lak tak bawa bikini..warh3..giler ape!!
the story of us..

selamat bertunang kepada bakal abg ipar..boy @ azzam..& jangan lupa datang majlis kami lak..he3

bakal isteri boy..lawa dowh
masa sarung cincin..& bakal mak mertua kami..warh3

ni pulak anak sapa pom aku tak taw..tapi sedara2 abg la..aku suke budak ni sebab dia comel sangat..macam kawan aku..ainshah humaira..

meh peluk ket..eeee geram..

ni lak kat putrajaya lak..kat taman roket..dekat je ngan MOF..ni pic terakhir sebab kamera aku hang d sebabkan banyak sangat amik pic ella yang perasan lawa tu..tapi memang lawa pom..hu3

tengok la tu..macam2 gaya dia wat..

dengan bunga kebangsaan & kebanggaan kite semua..

adui dengan bunga mayat pom leh amik pic ka??

masa ni panas sangat..mata pom da sepet..

berada di tengah2 bandaraya putrajaya..di kelilingi bangunan yang megah berdiri..cewah..

peace no marah2 k..chiilllllllll....

peace semua..

ok ye puan2 & tuan2 (cewah macam main masak2 lak)..ni adalah MOF tempat aku menjalani latihan industri @ praktikal..

ella pom nak tunjuk ni MOF..tempat kami wat LI

berlatarbelakangkan jabatan perdana menteri..lokasinya amat menarik..di tengah2 pembahagi jalan..gempaq der..

MOTIF???????????????

like this pic..sangat comei ella ms ni..untung sapa dapat tackle minah senget ni..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...