Monday, March 7, 2011

~DiET + InTeRvIeW kAt HSBC

Hari ni 1st day aku diet taw..nape aku nak diet??ala da la..biarlah rahsia..he3..tapi siyes la..aku tengok pic aku memang gemuk..pipi dah tembam da..kan ella kan??soly mu tengok aku gemuk tak??arhh..kali ni aku memang nak diet..tapi ella salu pesan..jangan salu sebut nak diet sebab nanti tak menjadi..ella ni pakar runding aku..warh2..tapi siyes la..tiap kali aku sebut nak diet..memamg aku jadi makin berselera la..adui..padah2..tapi aku berazam kali ni taw..sekarang berat aku ada la dalam 49kg..memang gemuk..malu la kalau konvo..nanti tak muat nak pakai baju kebaya..warh3..perasan nak pakai kebaya konon..badan macam tong dram..huh..untuk memastikan aku berjaya dan nak bagi abg terjezut tengok kelangsingan ku nanti..akan aku buktikan kepada beliau..beliau juga memandang rendah terhadap kesungguhan aku kali ni..antara langkah yang aku ambil...beli mendalah kat bawa ni..he3..so pagi tadi aku memulakan misi makan..cadangan menu..

pagi

-sarapan dengan nestle ni+ susu
-teh atau kopi
-buah

tengahari

-sayur
-ikan/daging/telor
-roti

malam

-makan malam dengan nestle ni+ susu
-yogurt law fat




Hayayaya..ada interview lagi nih...kat mana??kali ni kat HSBC..tadi aku kena interview dalam henpon je..pastu kena datang yang real 18/03/2011 ni..pukul 3 pm..tak tahu nak cakap pe sebab miss yang call aku tadi pekat giler speking london dia tuh..nak pitam aku nak paham ayat dia..nasib baik boleh la jugak paham sikit2..apa2 pom..tunggu je masa untuk ke KL nanti..haiya!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...