Wednesday, October 19, 2011

SAMBUNG MASTER??


SAMBUNG MASTER??

(18/10/11)

Sekarang otak aku ligat memikirkan sama ada nk sambung master atau tak..ermmm korang pikir patut ke aku sambung???dari dok lepak tunggu kerja yang tak kunjung tiba, aku rasa baik aku isi masa aku dengan belajar..lagi pom dah rasa rindu pulak nak masuk kuliah…he3..tarikh pendaftaran untuk sambung master dah buka..last tutup 15/11/2011 ni untuk pengambilan bulan januari ni…tapi masalah yang paling aku bengkek sekarang..DUIT!!!!..haish menyampah betul..member aku cakap yuran 1 sem dah rm1800..fuiyooooooo mane nak cekau der???dengan nak beli buku lagi,makan,rumah dan macam2 lagi untuk kegunaan sebagai pelajar..hurmmmmmmmmm…..kalau nak sambung master pom aku nak sambung kat fakulti lain..bukan fakulti ekonomi dan pengurusan lagi tapi fakulti pendidikan..aku nak amik master dalam pendidikan ekonomi..ha ok tak???mintak2 senang dapat kerja..ceh 2 je r alasan nak sambung belajar.untung2 leh jadi pensyarah..muahahahaha.mau tak nyer..ada degree pom susuh nak dapat kerja..tadi member aku call cerita pasal nak sambung master ni r..law tade duit, pepandai r cari sponser..contoh nya zakat negeri Kelantan, zakat ukm, yayasan Kelantan..tapi kalau aku nak smabung jpa aku ni, layak ke???result aku ni depa terima ke??setakat 3.32 je..hurm…ha ade tak sape2 nak sponser aku??aku terima dengan hati terbuka..ceh..kecik tapak tangan, tapak kaki aku tadah lagi..muahahahaha..eh kalau aku sambung master n dapat lak jpa,,ni contoh ye..aku leh kawin ke??sebab masa degree dulu, syarat penerima biasiswa tak boleh kawen..hu2.naya betul..mungkin untuk master ok kot..eleh perasan..macam senang nak dapat..susah kot..setiap tahun depa terima 60 orang je..tu pom yang result power2..kau layak???eh kau ada noral???hurmmmmmmm….

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...