Saturday, July 16, 2011

exam oh exam..

arhhhhhhhhh lega nyerrrrrrrrrr...lepas jawab exam hari ni baru la rasa lega ya amat..macam baru lepas berak (versi cirit)..tapi memang kalau aku nak exam aku akan cirit..gabra sangat kot..pagi tadi pom dah 4kali buang air kecik 2 kali buang air besar..lama2 takda air dah nak buang..he3..(ayat sudin dalam seniman bujang lapok masa die nak interview berlakon)..he maaplah aku ni peminat tegar cerita p.ramle..dialog beh aku ingat la..eh lupakan jap pasal tu..hari ni aku nak cerita pasal aku lega ok..bila la surat panggilan interview plak sampai nih..he3..berlagak betul..macam la leh dapat senang2 macam tu je..dah la exam tadi susah nak mampos..nasib baik tak tercirit je..nak kata aku tak study..dah banyak aku study..tapi takda la sampai tak dapat jawab langsung..ada la gak tembak2 tadi..tak sempat masa kot..esei english lak aku main hentam kromo je..arh lantaklah..aku da usaha tadi..sekarang berdoa & tawakal jelah labu...

esok aku nak balik kelate..dah lama sangat tanam anggur kat perak..nak tanam kat kelate la pulak..hu3..lagi pom aku dah rindu kat maa..sementara tunggu kerja..baik aku jaga ma kat kampung dulu..nak kerja pun tak bersedia lagi(ceh padahal takde kerja)..he3..aduhai cian pulak aku kat anak buah aku sorang ni..esok mesti dia menangis kow2..dia taknak aku balik kelate..usah kata nak balik kelate..nak pergi toilet pom die ikut..takut sue pergi jauh..tadi masa aku gie exam die hantar gak..masa aku nak turun kereta..bukan main kuat lagi die meraung tak bagi aku goe..hu3..so aku cakap la..sue gie exam jap je..jap lagi sue balik neh..tak nak tak nak...pastu nangis..adui serba salah den..arif tak tahu esok aku dah nak balik kelate..ermmmmmmm mesti die sedih..aku pom sedih..pastu nangis kat stesen bus tu..tengok la esok..memang confirm..sekarang aku tak tido lagi sebab nak luang masa bersama arif..haziq lak rilek je..kecik lagi..sekarang die dah pandai meniarap..dah tumbuh gigi pom sikit..ok lah aku dah penat..nak lepak ngan anak buah kesayangan jap..adiosssss...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...