Wednesday, December 28, 2016

I'M BACK !!!!!

assalamualaikum...

wahhhhhh lama giler tak menulis dalam ni...sekarang ni ak dah menjadi wanita dewasa...ha3..dewasa ker??????yelah..maksud aku..aku dah menjadi ibu kepada 2 orang anak dan bakal menimang cahaya mata ketiga bulan 2 tahun 2017 nanti...anak pertama aku dikurniakan putera bernama MOHAMMAD AZARIZAL DARWISY BIN MOHD AZHAR..kedua puteri..AULIA DARWISYAH BINTI MOHD AZHAR..ketiga nanti..insyaALLAH bakal lahirkan seorang puteri juga..

aku juga dah bekerja sekarang..ingat plak entry ak dolu2..hu3..sebelum tutup mata..kerja3..namun..kerja jugak aku akhirnya..alhamdulillah..xsempat tutup mata dah kerja dah pom..aku kerja kat mana???aku kerja kat KASTAM DIRAJA MALAYSIA NEGERI KELANTAN..Sebagai penguasa kastam wk41..berguna jugak ijazah aku..he3..ingat nak buat pekasam je dalam fail tu..rezki anak2..masa aku pergi jawab interview dulu ak mengandung..lama jugak aku jadi calon simpanan..dekat 2 tahun..ni pom batch last aku dapat untuk tahun 2016..rezki..syukurrr....ok la..bye2..nanti ada masa aku menaip lagi ye..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...