Sunday, December 18, 2011

kebahagian rumah tangga...

kepak3 kebom3..

ceh..macam nak kawen la pulak..he3..mula2 nak bagitahu yang sekarang aku lepak rumah akak aku kat perak..datang 2 hari ja..sebab tu leh online..nak harap pergi cc...hurmmmmm....pancit2..

tajuk aku hari ni pasal kebahagian rumah tangga..bak cerita p.ramle..dalam cerita ahmad albab (bukan ahmed deedat taw..he3)..kebahagian rumah tangga bukan nye datang dari bapak,  kebahagian rumah tangga datang dari ALLAH, kekayaan, kemewahan semuanya datang dari ALLAH....macam tulah lebih kurang..cerita p.ramle ni takde kaitan dengan abah aku ye..he3..abah aku okey ye..abah aku pom sokong aku kalau aku nak kawen awal pom..he3..gatai2

jap nak pergi basuh berak arif jap..haish..geram betul patik..sejak anak buah aku yang dok KL dah balik..aku lah mangsa basuh berak dia..tapi sejak dok kelate ni..akak aku suruh aku ajar dia berak dalam tandas..sebab pengasuh dia ni guna banyak lampin palai buang la...membazir ja..lagi pom arif dah besar..so aku ugut nak bakar dia punya "burung" kalau kencing & berak rata2..hu3..mula2 memang liat..aku memang marah dia kaw2 la..cian pom ada sebab dia manje dengan aku..tapi takpe..asalkan dia boleh jadi "good boy"..katanya selepas berjaya membuang dalam tandas...he3...arif2..

ok..selesai mencebok..sambung2..buat masa sekarang aku bahagia sangat dengan tunang kesayangan aku tu..harap2 abg pom bahagia..semoga jodoh kami berpanjangan,..ya ALLAH semoga hubungan kami sehingga menjadi suami isteri..amin....haish bila lah nak kawen ni..takut pom ada bila dah jadi bini orang ni kan???nak kena masak la..kena kemas rumah la..kena jaga anak la..macam2..tu tak masuk lagi kalau aku kerja..mesti penat kan???

apa harapan aku bila dah menjadi isteri abg??

1. abg dapat menjadi suami yang baik dan soleh
2. abg setia & sayang aku
3 .abg dapat menjaga aku sebaik mungkin
4. abg tolong aku semasa aku menguruskan rumahtangga kami
5. abg ringan tulang buat kerja rumah
6. abg tak berahsia dengan aku
7. abg jaga aku masa aku mengandung dan sakit..eg: sapu bio oil kat perut aku & urut aku kalau aku lenguh2
8. abg salu beli hadiah anniversary perkahwinan kami..@ wish je da cukup..janji abg ingat hari bahagia kami
9. abg tak boring pujuk perangai aku yang ngada2 ni..
10. abg tak garang..hu3..kadang2 takut gak dengan pakcik sorang ni..
11. abg bagi anak2 yang comel dan sihat..soleh & solehah..amin..
12. abg tak kan tak kan naik tangan kat aku..

yang lain2 aku sambung lain kali la..banyak sangat wish aku bila bergelar isteri nanti..hu3..tapi berdasarkan kisah akak2 aku..kau tengok mereka hepi je..contohnya kak yah..abang man tak pernah pukul kak yah..kak ila aku pulak..alang tolong basuh baju family mereka..kak ila aku tak payah sentuh bab baju..tunggu lipat je..tapi aku tahu..abg ada kelebihan nye tersendiri..aku tahu..abg insan yang paling istimewa dan aku bertuah dapat mengenali abg...& tq abg sebab bagi hadiah gelang kaki sebab aku merajuk & turun berat badan..kadang2 untung jugak merajuk nih..heheheh layannnnnn.......

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...